« Tagasi

Mida teha, kui jäätmekonteinerit õigel päeval ei tühjendatud?

Viimasel ajal toimunud jäätmete õigeaegse äraveo probleemidest oleme teadlikud ning tegeleme teenuse taas kvaliteetseks muutumise nimel! 

Kui jäätmekonteinerit pole õigeaegselt tühjendatud, siis:

  • Kontrolli e-posti, kas on tulnud teade järelteeninduse kohta ja/või kontrolli, kas aadress on märgitud http://www.keskkonnateenused.ee/.../teenindamata-aadressid/ koos prügiveo toimumata jäämise põhjusega.
  • Võta ühendust AS-i Eesti Keskkonnateenused klienditeenindusega telefonil 640 0800 või tallinn@keskkonnateenused.ee.
  • Juhul kui 3 päeva jooksul konteinerit ei tühjendata või on tegemist pideva probleemiga, teata sellest Raasiku vallavalitsuse keskkonnaspetsialistile, lisades kindlasti ära jäänud veo kuupäeva ja aadressi.
  • Juhul kui konteinerit ei tühjendata graafikujärgselt jäätmevedajast endast tingitud põhjustel, peab prügivedaja tasuta ära viima konteineri kõrvale asetatud mõistlikus koguses lisaprügi. Mõistlik kogus sõltub konteineri suurusest ja tühjendussagedusest ehk näiteks 240 l konteiner puhul, mida tühjendatakse 1 kord 28 päeva tagant, on mõistlik kogus kuni 30 l poekott, kui aga iga nädal, siis kuni 100 l kott.

Alari Kruusvall
Raasiku vallavalitsuse keskkonnaspetsialist